Pages

Nowości- limitowanki Essence.

Jeszcze nie dotarła do nas wyczekiwana przeze mnie limitka Blossom, a już Essence zapowiada dwie kolejne.
Pierwsza z nich- you rock!

Wg producenta seria ma nam sie przydać w sezonie różnych festiwali i koncertów, gdzie będziemy szaleć i bawić się do białego rana. Seria ma się pojawić w sklepach na przełomie maja i czerwca, czyli wtedy, kiedy sezon festiwalowy ruszy pełną parą.
Znajdziemy w niej:

paletkę cieni i bazę pod cienie:


kredki do ust w dwóch kolorach


pięć kolorów lakierów do paznokci


spray odświeżający i poręczna szczotka z lusterkiem:



Druga limitowanka to meet_me@holografics.com

Jak sama nazwa mówi, motywem przewodnim będzie tutaj efekt holograficzny.
Znajdziemy go w cieniach:




linerach:


błyszczykach:


i lakierach:


Podobnie jak w innych seriach mamy tez dodatkowe gadżety: olejek do ciała i bransoletka:


O ile z pierwszej limitki nic specjalnie nie przypadło mi do gustu, to z holograficznej jestem bardzo ciekawa cieni i lakierów.

Ale jak znam nasze drogerie, długo sobie poczekamy...

11 komentarzy:

  1. Niesamowite ;)
    też muszę o nich anpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej bazy pod cienie i lakierów holograficznych. Mam nadzieję, że znajdę chwilkę czasu na pobuszowanie w nich kiedy już będą w sklepach.
    Pozdrawiam


    http://stanowcze-jeszcze-nie-wiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką szczotkę mam w domciu i jest superowa wszędzie można ją zabrać:)Cała seria prezntuje się baaardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taką szczotkę - nazywam ją "jeżozwierz" :)
    Sprawdza się we wszystkich warunkach, jest mała i poręczna. Polecam wszystkim.


    http://rebellious-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy bardzo mi się spodobały :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak ta baza i cienie holograficzne oraz eyelinery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotkę można już nabyć, ale w kolorze żółtym i pomarańczowym.

    Ogólnie zachwycają mnie kolory lakierów i paletka z pierwszej serii, z drugiej cienie i lakiery :-) trzeba będzie się zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie tak samo nie dotarła nawet Blossom, a chcem z niej błyszczydła! Z You Rock ciekawi mnie ten spray, a z holograficznej limitki przygarnę na pewno olejek do ciała i ze 2 błyszczyki :)


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. seria You Rock wyglada bardzo interesująco :))
    i paletka i baza i ten spray :) musza sie u mnie znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie i lakiery holo chyba beda pierwszymi kosmetykami essence u mnie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez czekam na obie LE.
    You Rock to jak dla mnie prawie wszystko, holograficzna to lakiery i blyszczyki. U mnie pewnie beda wczesniej niz w PL;)

    OdpowiedzUsuń