Pages

Coś słodkiego + bardzo mini rozdanie.

Ostatnio naszła mnie ochota na dosłodzenie się.
I mimo, że tłusty czwartek już dawno za nami, padło na pączki. Takie prawdziwe, z konfiturą różaną, posypane cukrem pudrem. I to padło na pączki bardzo dietetyczne, na które może pozwolić sobie każdy, nawet będący na bardzo restrykcyjnej diecie.
Padło na pączki w płynie:-) a właściwie to co w środku czyli pączkową różaną konfiturę.

Zapomniany troszeczkę zapach Christiana Lacroix Tumulte.
Zapach bardzo kontrowersyjny, z rodzaju tych, co to się kocha albo nienawidzi. Szczerze mówiąc nie znam nikogo, kto by nim kiedykolwiek pachniał. Ja sama nabyłam go bardzo dawno temu skuszona obietnica zapachu różanej konfitury i przepiękną buteleczką. Zapach jest bardzo słodki, i owszem, czuć w nim róże, ale to są inne róże niż znacie;) Po takich różach cieknie ślinka i przychodzi ochota na coś słodkiego.


Niestety nie jestem w stanie go nosić, bo mogłoby mnie to zasłodzić na śmierć, ale lubię go czasem ponosić na nadgarstkach. Gdy ta polukrowana konfiturka troszeczkę wyparuje, dochodzi do głosu nutka kadzidlano- orientalna, która utrzymuje sie długie godziny.
Zapach jest oryginalny, pudrowy, na pewno nie jest to zwykła, banalna róża, ale róża, która pięknie i zaskakująco się rozwija i co ciekawe, na każdym inaczej.
Nuty zapachowe: zielona mandarynka, woda różana, heliotrop, polna róża, piżmo.

I tutaj mam dla Was prezent- próbka tych perfum z mojej prywatnej flaszeczki widocznej poniżej. A co trzeba zrobić?

Po pierwsze- być publicznym obserwatorem mojego bloga.

Po drugie - w najbliższym czasie zmieni się trochę szata graficzna bloga, chcę, żeby był bardziej przyjazny, bardziej przejrzysty i w ogóle dla Was! dlatego drugą rzeczą, jest napisanie w komentarzu o tym, co wg Was powinno się znaleźć na blogu, co się zmienić, co jest ok a co nie, o czym chciałybyście przeczytać, czego więcej a czego mniej. Wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo cenne!

Nie trzeba umieszczać informacji na swoim blogu, chociaż byłoby mi bardzo miło:)

To bardzo mini rozdanie potrwa do 20 kwietnia, po czym wylosuje 2 osoby, którym z przyjemnością wyślę te słodkości oraz jakieś próbeczki pięlegnacyjne z mojego zbioru.

Sama jestem ciekawa, czy pokochacie ten zapach czy znienawidzicie?

21 komentarzy:

  1. O chętnie bym powąchała tego zapachu. Według mnie w szafie graficznej jest za dużo kolorów, dużo się dzieje i może to przyczyniać się do braku widoczności wszystkich elementów. Poza tym myślę, że wszystkie elementy, które są potrzebne, są na swoim miejscu :)

    Na blogu w zakłądce Rozdanie zamieściłam ifnormację o rozdaniu.
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/p/rozdania.html

    Pozdrawiam i nie kuś nas tymi pączuchami ! Wiosna i Lato idzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo też chetnie bym spróbowała tego zapachu!
    mi się twoja szata graficzna podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no wlasnie dlatego, ze idzie lato kusze taką formą pączuchów:))

    OdpowiedzUsuń
  4. oddam krolestwo za polskiego paczka z lukrem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm. Ja uwielbiam takie słodkie zapachy, więc chętnie go przygarnę :)

    Moim zdaniem powinnaś wybrać jeden dominujący kolor, bo jest tu ich dość sporo i troszkę rozpraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubie slodziaki:)

    też mi się wydaje że za dużo kolorów, wybierz jeden dominujący:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym go sprawdziła:)

    Ja bym zmieniła szablon na taki, który nie ma w tle obrazu, byłoby bardziej czytelnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zaciekawilaś tymi perfumami, przyznam, że po opisie zaczęłam o nich marzyć:D!
    Dlatego chętnie wezmę udział (i liczę ,że akurat uda mi się wygrać:D)

    Obserwuję Cię jako kleopatre.
    Dodalam też notkę na swoim blog:) http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/04/i-znowu-rozdania.html

    Co do szaty graficznej, ja nie ukrywam że bardzo lubię minimalizm, nie koniecznie tylko białe tło i nic poza tym, ale np. nie podoba mi się, że obrazek w tle "prześwituje" na etykiety i na notki, nie wiem czy wiesz o co mi chodzi:) A najbardziej lubię czytać notki o szminkach i lakierach do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rajuśku, chętnie bym przetestowała :) Ale nawet gdyby nie było takiej możliwości, to chętnie podzielę się swoimi sugestiami.

    Teraz jest super, tylko jakoś... czcionka nazwy bloga mi nie leży :] ale może się czepiam. Zwłaszcza, że czcionka nazwy mojego bloga też mnie w stu procentach nie satysfakcjonuje ;)) a jakoś nie umiem dobrać nic lepszego... Z godnością przyjmę krytykę zwrotną ;))
    Poza tym teraz jest tu świetnie - przyjemnie i przejrzyście :)

    PS. Obserwuję jako Viollet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się tło bloga (ptak) jestem po prostu zakochana. Podoba mi się też opis produktów i zdjęcia jakie dodajesz. Osobiście brakuje mi notki o jakiś perełkach w twojej kosmetyczce :)

    Mój blog :
    http://kasieczqa.blogspot.com/
    Obserwuję jako :
    KasieczQa

    OdpowiedzUsuń
  11. skusilaś mnie opisem zapachu;) lubię takie słodkości więc chętnie spróbuje:)

    obserwuję jako ewalucja. Umieściłam notkę o mini rozdaniu jakbys miała ochote zajrzec to prosze link http://ewalucja.blogspot.com/2011/04/wiosenne-rozdania.html

    co do szaty graficznej... ten ptaszek z boku jest śliczny. ale kto wie może warto calkiem odświezyć wygląd. Jak dla mnie litery są troche za blade i czasem męczą mi się od tego oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako doda misiuda
    e-mail:; ;doda13@gmail.com

    Co do szaty graficznej wszystko mi się podoba, ale może na Twoim blogu mogłaby się pojawić jakaś notka, gdzie polecasz tanie a bardzo dobre kosmetyki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się zgłaszam :)
    Mi się szablon bardzo podoba, śliczne te kwiatki i koliberek.
    Dodałabym jakieś zdjęcie w logo u góry choć wiem że cieżko bo sama wciąż czegoś fajnego szukam.
    Jak dla mnie blog jest przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień Dobry

    Obserwuje Cię jako AW
    Chętnie na Twoim blogu umieściłabym relaksującą muzyczkę w tle a w życiu jak najlepiej niechaj wiedzie Ci się .
    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Koliber po lewej stronie jest świetny :) Blog jest czytelny :)
    obserwuję pod nickiem lili
    mail: dragan.kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, co za perfumy! Jestem maniaczką perfum, kocham perfumy, uwielbiam perfumy, życie oddam za perfumy!
    Co do bloga - tło jest super, ale pozostały wystrój nie jest do niego dopasowany. Nagłówek zmieniłabym na jakiś z bardziej elegancką czcionką, jeśli chciałabyś zostawić tło. Wtedy też białe tło byłoby wykluczone - ten koliber tak nieładnie przycięty białą "kartką", mogłabyś brzegi tła 'rozmydlić' kolorami chmur z obrazka ;)
    Obserwuję Cię z imienia i nazwiska (Anna Ch......... ), bo mój blog jest "w budowie" ;)
    mail: mjufca@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hm ciekawe jak pachną te perfumy.
    Szczerze mówiąc zmieniłabym tą szarość w tle, przez to blog wydaje się jakiś taki smutny.
    Ogólnie rzecz biorąc byłabym za dodaniem kolorów :)
    A i obserwuję Cię jako Luna, wampirzycaluna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje jako Smieti [http://smieti.blogspot.com/]

    strona jest przejrzysta i ma fajna tonacje . nie wiem jak bylo tu u Ciebie wczesniej bo prowadze bloga krotki czas ale tak jak jest teraz jest ok .

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też dodam coś od siebie.
    Wolałabym, żeby grafika była bardziej żywa. Teraz jest w porządku, ale skoro prosisz o komentarze to pisze co myślę :)

    Obserwuję Cię jako sinjun :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Kosmetykomania.
    Ja nic bym nie zmieniała, podobają mi się te kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, obserwuje jako Nilren Oberle.
    E-mail: NilrenOberle@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń