Pages

Baza pod cienie Hean.

Niedawno w moje łapki wpadła nowość od Hean- baza pod cienie Stay On.


Jest to mój pierwszy tego typu kosmetyk, dlatego nie mam porównania.
Ale co nie co moge już powiedzieć.
Jak każda baza, ta obiecuje wzmocnienie koloru cieni i przedłużenie ich trwałości.
I z czystym sumieniem moge napisać, że ze swojej obietnicy producent wywiązał się znakomicie.
Baza ma miękką konsystencję, łatwa w aplikacji. Dobrze się rozsmarowuje na powiece i jest niewidoczna.
Cienie mają wzmocniony kolor i trzymają się naprawdę od rana do wieczora, nie osypują się, bez poprawek!



Przez miękką konsystencje nie trzeba nabierać jej dużo, co sprawia, że starczy nam na długie miesiące stosowania. Ma dość intensywny zapach, znika on jednak po nałożeniu na powieki.
A do tego jest taniutka- ja zapłaciłam 12zł, co np w porównaniu z bazą Artdeco jest śmiesznie mało.
Tym bardziej, że spełnia swoje zadanie, więc czegóż chcieć więcej?

Ma tylko jedną wadę- jak większość polskich kosmetyków jest dość trudno dostępna. Ale jak już uda się Wam ją dorwać- polecam.

22 komentarze:

  1. o,zainteresowałaś mnie:) tylko gdzie ja ją znajdę...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja własnie ja testuje, niedługo tez napisze o niej recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jej nie widziałam...ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już od dwóch tygodni pytam w drogerii osiedlowej czy będzie ta baza, a Pani ciągle mówi, że za kilka dni... Wrrr, miałam kupować ArtDeco, albo Lumene (chociaż tej też nigdzie nie mogę znaleźć!), ale HEAT jest dużo tańsza i równie dobra, lecz trudno dostępna, eh...

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny baza ta jest dostępna na stronie firmy Hean za 10,49 zł , ale trzeba złożyć zamówienie na minimum 25 zł

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie można ją znaleźć poza stroną Hean?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie slyszalam o niej . minusem takich baz w sloiczku jest to ze szybko wysychaja . ja mam Lumene juz 2 lata i nadal dziala - wydajna na maxa .

    [dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie]

    OdpowiedzUsuń
  8. po za stroną to w osiedlowych drogeriach i na takich stoiskach kosmetycznych w marketach też widziałam nie raz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W małych drogeriach pewnie się znajdziesz. Ja słyszałam, że tusze hean są dostępne np. w osiedlowych małych sklepikach z kosmetykami. Nie wiem czy to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  10. na Allegro jest ale z przesyłką kosztuje około 17 -18 zł, ale sporo osób kupuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem z Wrocławia ;P. Gdzie kupiłaś tą bazę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy ten bazy nie widziałam... ale od teraz będę szukać! Dziękuje ;*

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze, to jeszcze można gdzieś dostać kosmetyki hean? :O od lat ich nie widziałam, a lubię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od kilku miesięcy używam tylko tej bazy i też jestem zachwycona, dałam 13 zł, a dużo przyjemniejsza od bazy joko, która twardła i ciężko było ją rozsmarować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a.- nie tylko mozna, ale i są nowosci:)

    Zzielona- nieestety nie we Wroclawiu, tutaj nigdy nic niema:P u rodzicow w malej miejscowosci kupilam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj przeszłam po kilku Drogeriach w Białymstoku i babeczki dziwnie na mnie patrzyły, chyba nie znały firmy. Pytałam też o bazę z LUMENE, ale też nie było w żadnej, chociaż inne produkty Lumene owszem były... Wkurzyłam się i co? I kupiłam ArtDeco... Ale jak tylko znajdę HEAN na pewno kupię i wypróbuję! Sesese! -.-

    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,
      ta baza Hean jest w drogerii Lotos na przeciwko kościoła św Rocha.

      Usuń
  17. O, ciekawy produkt:-) bardzo lubię firmę hean, choć jest ona może mało znana na naszym rynku, a szkoda, bo produkty sa fajne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w mojej osiedlowej drogerii mam Hean od zawalenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dopadłam tą bazę w moim osiedlowym kosmetycznym :) Znakomita! Bardzo jestem z niej zadowolona. Jakość wspaniała - nie uczula i zdecydowanie przedłuża żywot cieni na powiekach. Do wieczornego demakijażu trwają na swoim miejscu ;)
    (Daria)

    OdpowiedzUsuń