Pages

Organique Energizing Szampon.

Linia Enegizing Organique polecana jest zwłaszcza dla osób ceniących aktywność, świeżość oraz dbających o sylwetkę. Pięknie pachnie guaraną, dodaje witalności zmęczonej skórze i włosom, zapewniając im nawilżenie, dotlenienie oraz promienny, zdrowy wygląd. Owoc guarany pobudza ciało i zmysły, a dzięki zawartości naturalnej kofeiny poprawia mikrokrążenie.


Ja dostałam do testów szampon z tej linii. Jak informuje producent, szampon przeznaczony jest do pielęgnacji włosów szarych, matowych oraz suchych na końcówkach. Zawiera guaranę i wygładzający jedwab. Skutecznie oczyszcza i odświeża skórę głowy, nadając włosom lekkość, gładkość i zdrowy wygląd.



Co ja na to?
Muszę przyznać, że jest to najlepszy szampon jaki w ostatnim czasie miałam okazję używać. Umyłam nim już głowę kilka razy i to wystarczyło,żeby wyrobić sobie pozytywna o nim opinie.
Szampon zamknięty jest w plastikowej, wygodnej buteleczce, o pojemności 250ml. Na etykiecie podobnie jak w przypadku peelingu znajdziemy informacje o braku sls, parabenów i tym podobnych chemikaliów.
I rzeczywiście, można samemu się o tym przekonać- szampon bardzo słabo się pieni. Dla mnie jest to zdecydowanym plusem (mimo mniejszego komfortu używania) bo świadczy o tym, że produkt nie zawiera żadnych ostrych detergentów.Przez to, że się nie pieni, istnieje ryzyko, że będzie mniej wydajny niż szampony s slsami, ale czymże to jest w porównaniu z takim naturalnym składem?
Mimo to, przyjemnie się o używa, ładnie pachnie.
Zapytacie, czym się tu podniecać? Ano, że jest jedyny szampon, który nie plącze mi włosów! Włosy podczas mycia sa jedwabiście gładkie, zupełnie, jakby szampon naładowany był silikonami ( a nie jest!). Również po myciu włosy łatwo się rozczesują, są miękkie, puszyste i nawilżone. A co najważniejsze, na drugi dzień też tak wyglądają:)

6 komentarzy:

  1. wygląda i brzmi świetnie! muszę się rozejrzeć za tą marką

    zapraszam do mnie, organizuję konkurs, gdzie właśnie produkty organiczne, naturalne są do wygrania!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon to musi być cudo! =]

    OdpowiedzUsuń
  3. och pierwszy raz słyszę o tej firmie?
    a to Polska firma?czy jak?
    ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten szampon jest okropny, żałuję że go kupiłam. po umyciu włosów wieczorem już na drugi dzień okropnie swędziała mnie głowa, a włosy stały się matowe. okropność! teraz stoi smętnie w łazience bo nie wiem co z nim zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uważam, że to jeden z gorszych szamponów. Użylam go trzy razy , przy czym dzisiaj dwa razy bo po pierwszym umyciu włosy były tłuste u nasady. Po drugim myciu podobnie. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam! Co z tego ,ze bez parabenow i czegoś tam skoro włosy po umyciu są gorsze niż przed.

    OdpowiedzUsuń
  6. sylwia
    ja umyłam tym szamponem włosy kilka razy i uważam, że jest dobry. mam łojotokowe zapalenie skóry głowy co jest bardzo poważną chorobą i ten szampon nie podrażnia mi skory i włosy mam świeże przez dwa dni, a nie przez jeden lub pół dnia. Skóra głowy mnie nie swędzi i włosy mi nie wypadają. Przy moim schorzeniu jest to bardzo ważne. Plącze bardzo włosy, ale to żaden problem, wystarczy użyć dobrej odzywki i po kłopocie.

    OdpowiedzUsuń