Pages

Olejek do masażu twarzy Synesis.

Wczoraj postanowiłam się troszeczkę rozpieścić i zrobić sobie małą sesję SPA.
Głównym punktem wieczoru był masaż twarzy z użyciem olejku do masażu twarzy Synesis.



Olejek do masażu wzbogacono niezwykle aktywnymi surowcami tłoczonymi na zimno, takimi jak: olej arganowy, oliwa z oliwek, olejek z palmy sabałowej oraz ekstrakt z jęczmienia, który działa łagodząco na skórę suchą i bardzo suchą. Olejek do masażu twarzy Synesis zawiera także olej z nasion bawełny tłoczony na zimno, witaminę E i C oraz hydroksyprolinę, która ma działanie silne przeciwzmarszczkowe, nawilżające i zwalczające wolne rodniki.

Producent obiecuje relaks po męczącym dniu oraz efekt plastycznej i odżywionej twarzy.
Do olejku dołączony był opis produktu oraz zawartych składników oraz instrukcja stosowania. Duży plus!



Sam kosmetyk zamknięty jest w pięknej, szklanej buteleczce o pojemności 30ml. Ma bardzo wygodny aplikator- zakraplacz, pozwalający precyzyjne odmierzyć ilość olejku. Kilka kropel wystarczy, by wykonać kilkunastominutowy masaż twarzy i szyi, bez konieczności dobierania więcej, dlatego kosmetyk wydaje się być bardzo wydajnym.
Sam komfort stosowania jest naprawdę duży- palce przyjemnie ślizgają się po skórze. Miałam wręcz wrażenie jak rozprostowują mi się drobne zmarszczki:)





Konsystencja jest olejkowata, ale nie tłusta! Dzięki czemu olejek stopniowo wchłania się podczas masażu.I to mnie naprawdę mocno zdziwiło- wchłonął się całkowicie, nie pozostawiając żadnej lepkiej ani tłustej warstwy ! Za to skóra w dotyku po uzyciu jest miękka i jedwabiście gładka.To jest to co lubię!

Jedyną rzeczą, do której mogłabym się przyczepić, to brak zapachu- kosmetyk jest całkowicie bezzapachowy, co mnie odrobinkę rozczarowało, bo wiecie dobrze jaka jestem zakręcona na punkcie kosmetyków zapachowych. Ale jestem w stanie to wybaczyć za tę kroplę olejkowego luksusu w szare dni:)

Olejek kupicie TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje, moze sprobuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na rozdanie http://agusia77.blogspot.com/2011/06/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam jeszcze produktów tej firmy. Musze coś wybrać i kupić aby potestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam, warto:) ja sie juz czaje na kilka produktow

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten olejek i jestem nim zachwycona :) Tylko właśnie ten brak zapachu...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń