Pages

Początek.

Ten blog powstał z wielkiej miłości do kosmetyków. Uwielbiam kosmetyki, oglądać je, czytać o nich, wąchać, wypróbowywać i kupować;)
Buszując po sieci ciągle wyszukuję strony, gdzie mogłabym sobie poczytać o nowościach, zasięgnać opinii, a najbardziej lubię zaglądać do nie swoich kosmetyczek, łazienkowych pólek i szafek:-)
Zainspirowana cyklem "Moja kosmetyczka" na stronie www.zeberka.pl, postanowiłam umieścić też zawartość mojej kosmetyczki ( a raczej zawartośc moich szafek i szuflad z kosmetykami) w sieci.
Będą to kosmetyki przeze mnie wypróbowane, moje ulubione,sprawdzone, ale też kosmetyczne buble, które leżą i się kurzą. Nie omieszkam też wspomnieć o kosmetycznych nowościach i kosmetykach, które chętnie bym widziała u siebie, i które zamierzam wypróbować.

Na początek kosmetyki do pielęgnacji twarzy, których używam codziennie.


Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz