Pages

Oczyszczanie twarzy- żel Effaclar LRP.

 La Roche-Posay Effaclar, Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej.

Kiedyś, kiedy byłam piękna i młoda (:-) ) miałam cudną, gładką cerę. Nawet moja kosmetyczka się zachwycała, że ani pryszczyka, ani krosteczki, nic a nic. Mogłam myć mydłem i smarować masłem, albo niczym nie smarować, zero problemów. ..
...Ale piękne czasy się skończyły i mnie wypryszczyło. Pod skórą pojawiły się grudki ( w sumie są do tej pory) a na twarzy, szczególnie w okolicy skroni) pełno małych pryszczyków. I moja skóra z normalnej, miejscami suchej, przekształciła się w tłustą, ale przesuszoną ( czy to w ogóle możliwe?) i do tego, na moje nieszczęście wrażliwą. Myłam buzię wodą i przesuszjącymi specyfikami, potem zrezygnowałam z wody i myłam mleczkami, płynami micelarnymi, tonikami i wszystkim co możliwe. Że już nie wspomnę, czym smarowałam:-)
Aż pewnego dnia w gratisie do kremu dostałam ten żel. Na początku stał długo zanim go użyłam, bo nie przepadam za konsystencją żelu. Ale z braku laku zaczęłam używać i....cud! Pierwszy raz czułam, że moja skóra jest naprawdę czysta, nie ściągnięta. Żel nie przesusza,a pryszczyki powoli, powoli zaczęły znikać. Używam go do dziś ( a minęło około 2 lat) i jestem naprawdę bardzo zadowolona.

Może się komuś przyda- tak żel wygląda wyciśnięty na rękę:-) :



Podsumowując:
Konsystencja: typowy żel, gęsty, ale się nie lepi.
Zapach: lekki, ładny, nienachalny (Parfum na ostatnim miejscu w składzie).
Wydajność: meeega wydajny, mam go ponad pól roku i zużyłam, hmm, połowę?
Działanie: jak dla mnie super, nie podrażnia, doskonale oczyszcza.
Dostępność: w aptekach.
Pojemność i cena: 200ml, ja dostałam jako gratis, ale chyba coś koło 35-40zł.



Z etykiety od Producenta:
Nowa formuła dopracowana do potrzeb skóry wrażliwej. Dzięki odpowiednio dobranych składnikom myjącym do skóry wrażliwej, żel Effaclar łagodnie ją oczyszcza. Eliminuje zanieczyszczenia i nadmiar sebum zostawiając skórę czystą i świeża. Z woda termalną z La Roche-Posay, która koi i łagodzi podrażnienia- ph 5,5, bez mydła, bez barwników, bez alkoholu, bez parabenów.

Skład:
Aqua,SLS,Peg-8,Coco-Betaine,Hexylene Glycol, Sodium Chloride,Peg 120 Methyl Glucose Dioleate, Zinc PCA, Sodium Hydroxide, Citrid Asid, Sodiu Benzoate, Phenoxyethanol,Caprylyl Glycol,Parfum.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz