Pages

(Przed)Świąteczne niespodzianki.

W tym przedświątecznym tygodniu czekało na mnie kilka niespodzianek.
Pierwsza, która przyszła, naprawdę mnie zaskoczyła. Tak jak wiele z Was otrzymałam miły upominek od firmy Werner i Wspólnicy razem z życzeniami:


Bardzo lubię takie rzeczy. Świeczka się pali a ozdoby wylądowały na choince i prezentują się tak:


Prawda, że pięknie?
Kurier zaskoczył mnie również wielką paczką od Lirene i Under Twenty . Kremy są dla dojrzałej cery i przydadzą się mojej mamie, natomiast kosmetyki Under Twenty będą dla mnie. W paczuszce znalazłam również opaskę do włosów i album na zdjęcia oraz miłe życzenia:


Serdecznie dziękuję obu firmom za te niespodziewajki!
Dostałam również mailowe świąteczne życzenia od Virtual, co też jest miłym gestem:-)

Nawiązałam również współpracę z firmą Pantene Pro-V od której otrzymałam do przetestowania zestaw kosmetyków do włosów, także spodziewajcie się recenzji w najbliższym czasie!


Dodatkowo otrzymałam zapewnienie, że jeśli będę miała pytania na temat pielęgnacji włosów, odpowie na nie ekspert Pantene, Agnieszka Płusa- Balcarek. Dlatego zachęcam Was dziewczyny, do skorzystania z tej niepowtarzalnej okazji- zostawiajcie pytania  w komentarzu, a ja prześlę je do Pantene i odpowiedzi umieszczę na blogu:-)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty :)Ja dostałam niespodzianki od dwóch firm, z którymi współpracuję- od LaMode.info cień i szminkę Estee Lauder, a od Mary Kay prześlicnzy kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje tyle wspaniałych prezentów
    Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulację :) u mnie do wygrania zestaw OPI, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń