Pages

Tag- Powiedz mi o sobie:)

Wreszcie się do tego taka zabrałam:) Głównie dlatego, że jestem tak zabiegana, że jak wracam do domu to jest już ciemno i nie mam jak robić zdjęć, a mam coraz większy stos kosmetyków, o których chciałabym Wam szepnąć słówko. Jutro mam luźniejszy dzień, to będę cykać fotek ile wlezie.
A dzisiaj tag

Tell Me About Yourself Award

To wyróżnienie otrzymałam od Goski i Mitsukki. Dziękuję!

7 faktów o mnie:

1. Moim niespełnionym marzeniem jest taniec towarzyski- zawsze chciałam tańczyć zawodowo, niestety nigdy mi się tego nie udało zrealizować, ale ciągle sobie obiecuję zapisać się na kurs amatorski.

2. Uwielbiam czytać, kiedyś pochłaniałam książki, ostatnio nie mam na to czasu, nad czym bardzo ubolewam.

3. Bardzo, bardzo chciałabym zamieszkać na jakiś czas w innym kraju- najchętniej USA.

4. Mam paskudny charakter i dziwię się, że bliscy ze mną wytrzymują:)

5. Czasami przed zaśnięciem fantazjuję o wygranej w totka i zastanawiam się, na co wydałabym kilka milionów:)

6. Nie ma chyba takiej rzeczy do jedzenia, której bym nie spróbowała- choćby z ciekawości.

7. Nade wszystko potrzebuję wakacji w ciepłych krajach- nie znoszę zimna!

 

1 komentarz:

  1. Ja tak samo jak Ty kiedy nie mogę zasnąć myślę o tym co bym zrobiła jak bym trafiła 6 w lotka.Zdradzę że zawsze na pierwszym miejscu jest wybudowanie dużego domu w stylu skandynawskim z wielkim pokojem wypełnionym aż po sufit książkami :))

    OdpowiedzUsuń