Pages

Spray do gardła Tonimer.

Dzisiaj postanowiłam napisać o "wyśmianym" przez niektóre blogowiczki sprayu do gardła Tonimer Gola firmy Instituto Ganassini.
Zgodziłam się przetestować produkt, ze względu na moją pracę- pracuję dużo głosem, często prowadzę zajęcia z dziećmi w szkole, a wiadomo jak to jest- dzieci nie dają odpocząć strunom głosowym:-)

Właśnie do tego służy spray- nie jest to lek na gardło, tylko preparat służący głównie nawilżeniu.


Od producenta:
Płyn o przedłużonym działaniu przeznaczony do nawilżania błon śluzowych jamy ustnej i gardła. Zawiera składniki aktywne pochodzenia morskiego o silnych właściwościach nawilżających i łagodzących. Likwiduje uczucie suchości.
Wspomaga odbudowę nabłonka błon śluzowych.   
Wskazania: Tonimer zaleca się stosować w przypadku występowania uczucia suchości i pieczenia w jamie ustnej i gardle wywołanego:
  • zapaleniem gardła lub krtani
  • długotrwałym stosowaniem leków
  • częstym i intensywnym wykorzystywaniem głosu (np. nauczyciele, adwokaci)
  • centralnym ogrzewaniem
  • klimatyzacją
  • bardzo wysoką lub niską temperaturą otoczenia
  • naturalnym starzeniem się błon śluzowych
  • paleniem papierosów
  • zanieczyszczeniem powietrza.
Składniki aktywne:  wyciąg z czerwonych alg -  wykazuje  silne działanie nawilżające, oczyszczające, łagodzące i bakteriostatyczne. Likwiduje stany zapalne błon śluzowych.chitosan -  wykazuje silne właściwości nawilżające. Wspomaga odbudowę nabłonka błon śluzowych.chlorek cetylpirydynium - miejscowy antyseptyk stosowany do odkażania błon śluzowych. wyciąg z drzewa herbacianego - działa przeciwbakteryjnie i przeciwgrzybiczo.
Wspomaga również metabolizm komórkowy i mikrocyrkulację.
Sposób użycia: Każde opakowanie zawiera: plastikową buteleczkę z płynem, przezroczyste zamknięcie i biały aplikator. Należy zdjąć z buteleczki zamknięcie. Nałożyć aplikator na końcówkę buteleczki i mocno go wcisnąć. Stosując po raz pierwszy należy kilkakrotnie nacisnąć aplikator, tak aby pompka zassała płyn.  Wsunąć aplikator w usta i naciskając go rozpylić 1-2 dawki. Preparat zaleca się stosować dwa razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Płyn może być używany  przez długi okres czasu.
Pojemność: 15 ml
Cena:  około 18,50 zł
 
 
 
Co ja sądzę:
Preparat zamknięty jest w malutkiej buteleczce, która bez problemu zmieści się nawet w kieszeni. Ma wygodny aplikator, jednorazowo psika niewiele, ja potrzebuję ok 2-3 psiknięć. Smakuje jak płyn do płukania ust:) Odświeża oddech, co jest jego dodatkowym plusem. Jeśli chodzi o działanie- u mnie preparat się sprawdził. W sytuacji przeciążenia strun głosowych, kiedy musiałam dużo mówić( a czasem i krzyczeć) specyfik przynosił ulgę- nawilżał gardło, redukował chrypkę. Sprawdza się także w suchych pomieszczeniach- z klimatyzacją albo jak teraz, kiedy mamy ogrzewanie na full:-)
Jednym słowem przyda się osobom, które pracują głosem albo które mają problemy z suchym gardłem- i takim osobom mogę z czystym sumieniem polecić. Na ból gardła się nie nadaje- nie poradzi sobie- próbowałam:)

4 komentarze:

  1. ja właśnie jestem masakrycznie przeziębiona i cały czas psikam nim sobie gardło - jest obrzydliwy w smaku ale pomaga jak nic

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pojawi się recenzja. Sama nie byłam zainteresowana testem, ale znalazł się ktoś, komu bardzo poznaniu tego specyfiku zależało. Także będzie recenzja gościnna.

    OdpowiedzUsuń