Pages

30 pytań kosmetycznych

Straszne rzeczy sie dzieja mi z blogiem, Wam tez? Wczoraj caly dzien nie mogłam dodać notki, poprzednia notka się rozjechala, zdjecia poznikały, nie wiem co jest grane, ale nie podoba mi się to bardzo.
Póki się to wszystko nie ogarnie, dodaję taga.

Wyróżniła mnie Saturday-Night, dziękuję!

Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Odpowiedz na 30 pytań.
3. Przekaż tag 10 innym blogerkom.
4. Poinformuj w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane i umieść adresy ich blogów w odpowiedzi.
5. Po odpowiedzeniu na pytania poinformuj osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy, rano i wieczorem.
2. Jaki masz typ cery?
Dziwny:) mieszana, ale była wysuszona, a bywała dni pelne niespodzianek i mocno przetłuszczającej się strefy T
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Żel Effaclar K w połączeniu z gumową szczoteczką z żelu L'oreala
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeśli tak, to jakich?
Dość rzadko, bo mam delikatną skórę, staram się używać peelingów enzymatycznych, obecnie mam peeling Clareny.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Rano krem nawilżający Sephory, na noc różany krem Miraculum.
6. Używasz kremu pod oczy? Jeśli tak, to jakiego?
Roll-on żelowy Sephora.
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie?
Kiedyś miałam dużo, teraz tylko latem na nosie, uwielbiam je:)
8. Jakiego podkładu używasz?
Obecnie tylko kremu tonującego Alterry na zmianę z kremami BB.
9. Jakiego korektora używasz?
Nie używam.
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera?
W zimnej.
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Bardzo mi się podobają, ale nie umiem ich zakładać, nad czym niesamowicie ubolewam:(
12. Jakiej mascary używasz?
Obecnie One by One Maybelline.
13. Czego używasz do aplikacji makijażu?
Palce i pędzle.
14. Używasz bazy pod makijaż?
Czasami- baza Oriflame.
15. Używasz bazy pod cienie?
Czasami- Hean i Virtual.
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Szary i beżowy.
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Kredka.
18. Ulubiona szminka?
Essence i Bell.
19. Ulubiony błyszczyk?
Dior Maximizer
20. Ulubiony róż?
Lekko różowy Chanel i Wibo z różanej serii.
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem Internetu (Allegro, eBay, sklepy internetowe)?
Tak, ale raczej rzadko i tylko produkty niedostępne w stacjonarnej drogerii.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Nigdy.
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Zbyt ciemny podkład odcinający się od szyi.
24. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię u innych, u siebie nie bardzo, wydaje mi się, że mi nie pasują.
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Tusz do rzęs.
26. Wychodzisz z domu bez makijażu?
Tylko do osiedlowego sklepu i ze śmieciami:)
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Nie- mam niewidoczną oprawę oczu.
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u?
Tak.
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza?
Nie mam ulubionej.
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Zdarza się jak się bardzo spieszę.

Kogo TAGuję:
Stop Buying Crap
Seraphase
Kosmetyczny Kuferek Burn
Moje Kosmetyki
Ferrou
Lusterko Em
Zakątek Piękna
Rodzynka
Kamilianna

5 komentarzy:

  1. ja tez nie umiem nakladac sztucznych rzes :(

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger wczoraj miał jaką awarię niestety :/. Z większością Twoich odpowiedzi się zgadzam :). Np, ten odcinający się podkład od szyi,okropieństwo :P.
    Dziękuję za zaproszenie do TAGu ale ja już troszkę wcześniej wykonałam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey There. I discovered your blog the use of msn. This
    is an extremely well written article. I will be sure to
    bookmark it and come back to read extra of your useful information.
    Thank you for the post. I will definitely comeback.


    My homepage :: sharepublish.com

    OdpowiedzUsuń