Pages

MAC Aquatic Collection

Nie mam w domu żadnego produktu MAC. Nigdy mnie szał do maczków nie ogarnął (może dlatego, że nie wiele się maluje?:) ). Ale kiedy zobaczyłam nową kolekcję Aquatic, przepadłam. Krople są 3D wyglądają jak prawdziwe, czy to nie jest urocze:? Te opakowania mnie urzekły do tego stopnia, że muszę je mieć! A co więcej, jeśli chodzi o kolekcje limitowane, cienie były zawsze na ostatnim miejscu do kupienia, a tutaj są tak piękne, że będą na pierwszym. Same zobaczcie!

Cienie:

Cień w kolorze Sea Worship


Cień w kolorze Lorelei   
Silver Sun
Soul Serenade

Fathoms Deep
Legendary Luxe
Kredki do ust i do oczu:



Szminki:

Błyszczyki:

Bronzery:

 Lakiery:


Na mojej wish liście są na pewno cienie Lorelei i Sea Worship, może również szminka.
A Wy? Skusicie się na coś?

Pozdrawiam!;-)

 

 
 

3 komentarze:

  1. Kolekcja jest cudna! Jeszcze nie wiem na co się skusić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolekcja. Naprawdę robi wrażenie. Kolorki są super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźna kolekcja, ja też mam całkiem sporo kosmetyków u siebie:)
    https://www.studiolaperla.pl

    OdpowiedzUsuń