Pages

Powder Pocket February 2014.

Luty co prawda się skończył, ale dopiero dziś dotarło do mnie pudełeczko z moim pierwszym, irlandzkim boxem- Powder Pocket.
Pudełko robi wrażenie, jest niemalże luksusowe, w kolorach złota i czerni. Całość jednak standardowa, jak w każdym innym boxie.
Co znalazłam w środku w tym miesiącu?

  • Herra- Herra Protect Hair Perfume- próbka nowości na irlandzkim rynku, czyli ochronne perfumy do włosów. Jest to ciekawy produkt, producent zaleca spryskiwac nim włosy co ok 2-3 godziny, aby uzyskać maksymalną ochronę. Machnie niesamowicie, zapach utrzymuje się kilka godzin. Zawiera olejki, filtr UV, glicerynę. Próbka starczy na kilka użyć, ale zastanawiam się poważnie nad zakupem pełnego opakowania -kosztuje 29 euro i jest do zamienienia na stronie tutaj.
  • Shiseido Benefiance- próbka maski pod oczy w postaci płatków, która obiecuje spłycenie zmarszczek. Pełny produkt kosztuje 63 euro
  • Jessica- To Coat- produkt który ma za zadanie dbac o nasze paznokcie i nadać im piękny blask. Otrzymałam pełny produkt, który kosztuje 13,95 euro
  • The Body Shop- Krem pod prysznic z masłem shea, miniaturka. Niby zwykły krem pod prysznic, ale pachnie jak luksusowe perfumy, zapach jest tak niesamowity, że na pewno nabędę pełnowymiarowy balsam. 250ml kremu pod prysznic kosztuje niecałe 9 euro.
  • Manicare- pilniczek od paznokci. Pełnowymiarowy produkt, o wartości 2 euro.






Muszę przyznać, że zawartość w tym miesiącu mi się podoba. Perfumy do włosów to ciekawy gadżet, który z chęcią wyprobuje, a reszta produktów na pewno mi się przyda. Jedynie z pilniczkiem przesadzili, mało wartościowy produkt, jest włożony jakby na siłę, aby było obiecane 5 produktów. Cala reszta mi się podoba;)

A Wy co sądzicie? Znacie któryś z tych produktów? Wypróbowałybyście?

5 komentarzy:

  1. Hmm oprócz TBS nic nie przyciągnęło szczególnie mojej uwagi. Ale fajnie, że zawartość Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatki Shiseido z chęcią bym wypróbowała, tak samo top coat Jessica, reszta jest tylko miłym dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość skrzyneczki jest bardzo obiecująca. Ciekawi mnie jak się sprawują te płatki Płatki Shiseido, może je kiedyś wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak myślę, całkiem niezła zawartość. Jestem pod mega wrażeniem, ciekawe tylko jak jest z działaniem.

    OdpowiedzUsuń